چهارشنبه ٠١ آبان ١٣٩٨ - 
1 2 3 4 5
 
منو اصلی
ورود
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
 
متن تصویر را وارد کنید:
» عضویت «
صفحه اصلي > معرفی معاونت 
 
 

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشکده، مسئول نظارت بر اجرای کلیۀ امور حقوقی، قراردادها، امورساختمانی، تأسیساتی، خدماتی، پیش بینی بودجه و برآورد نیروی انسانی مورد نیازو برقراری نظام امور اداری مطلوب و اجرای دقیق ضوابط و مقررات اداری و مالی دانشگاه می­باشد.این معاونت متشکل از ,واحد امور مالی،  امور اداری و رفاه و امور اجتماعی،  اداره تدارکات می باشد.

 

شرح وظایف معاونت اداری و مالی دانشکده پزشکی

 

  • تدوین بودجه برنامه ای سالانه معاونت  اداری و مالی
  • بررسی بودجه پیشنهادی سایر حوزه ها به منظور تدوین بودجه  سالانه دانشکده جهت ارائه به رئیس دانشکده
  • شرکت در جلسات هیات رئیسه دانشکده
  • توسعه کیفیت، کمیت و رضایتمندی در تمام ابعاد رسالت و وظایف دانشکده
  • مطالعه و بکارگیری مناسب ترین رویکردها، روش ها، نظام ها و ابزارهای مدیریتی
  • ایجاد زیرساخت ها و تامین منابع مورد نیاز جهت توسعه و اعتلای سطح عملکرد دانشکده
  • تامین کننده منابع انساني، مالي، فيزيكي و اطلاعاتي جهت توسعه کمی و کیفی خدماتدر زمینه های آموزشی، پژوهشی و...
  • هدایت جریان فعالیت ها در راستای دستیابی به مجموعه‌ای مناسب از دستاوردهای مدیریتی، پژوهش‌های اجرایی، الگوهای آموزش سازمانی، توسعه استراتژی‌های سازمانی، توسعه تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، توسعه سرمایه انسانی و سایر زیرساخت ها
  • كليه امور مربوط به جذب، نگهداشت، خروج ، ايجاد تناسب كمّي و ارتقاي كيفي منابع انساني
  • برنامه ريزي، سازماندهي، هدايت، ارزيابي، نظارت و بهبود مستمر در حوزه مديريت منابع انساني
  • برنامه هاي اجرايي در جهت افزايش كارايي و اثربخشي منابع انساني و در جهت ارتقاي سازماني
  • به كار گيري توانايي ها، مهارت ها و خصوصيات فردي و جمعي كاركنان در راستاي تحقق اهداف سازماني
  • رسيدگی به هدف های اجرايی دانشکده وچگونگی گردش کارها و روشهای کار در واحدهای مختلف
  • ايجاد هماهنگی بين فعاليت های مربوط به واحدهای تحت پوشش و اظهار نظر در خصوص رفع مشکلات موجود
  • نظارت بر انجام وظايف پشتيبانی و توزيع سريع و صحيح و بموقع کارکنان مالی و اداری و تدارکاتی و خدماتی بين واحدهای دانشکده با توجه به حجم و ميزان حساسيت و ساير عوامل کار آنها
  • اداره کلی و عمومی امور پرسنلی و نظارت کلی بر حسن اجرای آن در دانشکده در چهارچوب قوانين و مقررات جاری
  • استقرار نظام طبقه بندی مشاغل و نظارت بر حسن اجرای آن
  • اداره امور رفاهی کارکنان دانشکده و ايجاد امکانات لازم در آن مورد
  • نظارت بر حسن اداره امور مالی و حسابداری دانشکده و مراقبت در اجرای صحيح قوانين و مقررات مالی
  • نظارت بر تدارکات و تأمين به موقع لوازم، وسائل و تجهيزات واحدهای مختلف
  • نظارت بر انجام کليه امور خدمات عمومی، فنی و تأسيساتی و تعميراتی، تزئينی و بهداشتی محيط
  • ارائه گزارش عملکرد در مقاطع زمانی لازم در زمينه وظايف مربوطه به مقامات و مراجع ذيربط
  • شرکت در شوراها و جلسات مربوطه جهت اظهارنظر در مورد مسائل مختلف اداری و مالی به منظور هماهنگی امور مذکور
  • همکاری و مشارکت با دفتر برنامه و بودجه و طرح در برآورد و تنظيم بودجه و برنامه های اداری و مالی
  • پيشنهاد نصب و عزل مديران و مسئولان واحدهای تابعه

 

 

پیوندهای مهم
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری
------------------------------------------
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
------------------------------------------
پایگاه اطلاع رسانی دولت
------------------------------------------
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
------------------------------------------
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
شهید بهشــتی
آدرس : تهران - بزرگراه شهید چمران خیابان یــمن - خیابان شهید اعــرابی جنب بیمارستان آیت الله طالقانی

تلفن : 23871 - 021
پست الکترونیک : info@sbmu.ac.ir
© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.