• تاریخ انتشار : 1393/11/07 - 11:08
  • بازدید : 1087
  • تعداد بازدید : 52
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

ارتقای مرتبه چهار تن از اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی

دويست و چهل و سومین نشست هيات مميزه دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي با حضور دكتر علی اصغر پیوندی رییس دانشگاه و سایر اعضا برگزار شد.

دويست و چهل و سومین نشست هيات مميزه دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي با حضور دكتر علی اصغر پیوندی  رییس دانشگاه و سایر اعضا برگزار شد.

در اين نشست پس از بحث و تبادل‌نظر اعضا پيرامون پرونده‌هاي مطروحه، با ارتقاي مرتبه چهار تن از اعضاي هيات علمي دانشکده پزشکی موافقت صورت گرفت.

درنشست مذكور با ارتقای مرتبه دکتر روح ا... یگانه متخصص جراحی پلاستیک به مرتبه استادی، دکتر میترا صفا به مرتبه دانشیاری، دکتر ساغر صالحپور متخصص زنان به مرتبه استادی و دکتر حسین علی محمدی متخصص طب اورژانس به مرتبه دانشیاری موافقت بعمل آمد.

دانشکده پزشکی كسب اين توفيق را به اساتيد ارجمند تبريك گفته وآرزوي توفيق روزافزون آنان را در تمامي مراحل زندگي دارد.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 16856
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب