• تاریخ انتشار : 1399/12/10 - 14:03
  • بازدید : 688
  • تعداد بازدید : 97
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

اطلاع رسانی درخصوص وضعیت حضور کارکنان در ادارات

با عنایت به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تصمیمات متخذه در چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی کرونا، و با توجه به وضعیت زرد شهر تهران از نظر شیوع بیماری، بدینوسیله وضعیت حضور و فعالیت ادارات به شرح ذیل جهت اجرا ابلاغ می گردد.

با عنایت به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تصمیمات متخذه در جلسات ستاد ملی کرونا، و با توجه به وضعیت زرد شهر تهران از نظر شیوع بیماری، بدینوسیله شرایط حضور و فعالیت ادارات به شرح ذیل اعلام می گردد.

 ارائه خدمات با حضور 2/3 (دو سوم) کارکنان با هماهنگی با مدیر مربوطه انجام خواهد شد که قبلا جزئیات آن به اطلاع مدیران واحدها رسانده شده است.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 102427
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب