روابط عمومی دانشکده پزشکی
اولین دوره مجازی از سلسله دورههای آموزشی مجازی بیماریهای گوارش و کبد برگزار می شود
با توجه به اهمیت استفاده از روشهای جایگزین و نوین آموزشی در تدریس دروس بالینی که مورد تاکید دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت در سطح ملی و دانشگاهی میباشد و همچنین برنامهریزی صورت گرفته منطبق بر تفاهمنامه انعقاد شده بین دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت با پژوهشکده گوارش و کبد دانشگاه اولین دوره مجازی از سلسله دورههای آموزشی مجازی بیماریهای گوارش و کبد ویژهی دانشجویان پزشکی و مخاطبین دانشگاهی از اول خرداد ماه سال 1400 در دوره های یکماهه همزمان با برگزاری روتیشن گوارش بصورت مجازی و در قالب 24 محتوای آموزشی منطبق بر سرفصل آموزشی دانشجویان تهیه شده و آماده اجرا میباشد.
با توجه به اهمیت استفاده از روشهای جایگزین و نوین آموزشی در تدریس دروس بالینی که مورد تاکید دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت در سطح ملی و دانشگاهی میباشد و همچنین برنامهریزی صورت گرفته منطبق بر تفاهمنامه انعقاد شده بین دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت با پژوهشکده گوارش و کبد دانشگاه اولین دوره مجازی از سلسله دورههای آموزشی مجازی بیماریهای گوارش و کبد ویژهی دانشجویان پزشکی و مخاطبین دانشگاهی از اول خرداد ماه سال 1400 در دوره های یکماهه همزمان با برگزاری روتیشن گوارش بصورت مجازی و در قالب 24 محتوای آموزشی منطبق بر سرفصل آموزشی دانشجویان تهیه شده و آماده اجرا میباشد.
این دورههای آموزشی به شیوهی تعاملی و برپایه آموزش مساله محور (PBL)، بیمار محور (CBL) و هوشمندسازی کیسهای بالینی در بستر سامانهها و پلتفرم اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (برای اولین بار در سطح ملی) و به همت اعضای محترم هیئت علمی پژوهشکده گوارش و کبد و متخصصین و کارشناسان آموزش پزشکی و این دانشکده برنامهریزی و طراحی شده است و از اول تیرماه در فواصل هر سه ماه برای دانشجویان پزشکی در سطح ملی نیز اجرا میگردد.
با عنایت به تجربه موفق یکساله اجرای برنامه بلوکهای باینی ۱۹گانه که با هماهنگی کامل با معاونت پزشکی عمومی دانشکده پزشکی انجام شد، مشابه آن در این برنامه نیز با اندکی تغییرات در طراحی آموزشی آن اقدام میگردد.
بر این اساس کلیه علاقمندان و گروههای هدف می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.
نظر