روابط عمومی دانشکده:
بازدید دانشجویان ورودی بهمن 93 از برج میلاد
دانشجویان ورودی بهمن 93 روز یکشنبه سوم اسفند ماه از برج میلاد بازدید بعمل آوردند.
دانشجویان ورودی بهمن 93 روز یکشنبه سوم اسفند ماه از برج میلاد بازدید بعمل آوردند.
در این بازدید که به همت معاونت دانشجویی وفرهنگی دانشکده پزشکی برگزار شد حدود 85 نفر از دانشجویان جدیدالورود بهمراه مسئولین و چند تن از کارشناسان دانشکده از برج میلاد بازدید بعمل آوردند.
بازدید از ساعت 9 صبح آغاز و در ساعت 30/12 به پایان رسید.
نظر