روابط عمومی دانشکده:
بازدید رئیس و معاونین دانشکده پزشکی از مرکز پزشکی امام حسین(ع)
دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی به همراه معاونت آموزشی پزشکی عمومی و معاونت آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشکده به منظور بازدید از فعالیت های آموزشی و پژوهشی مرکز پزشکی امام حسین(ع) روز دوشنبه یازدهم اسفندماه از این مرکز بازدید بعمل آوردند.
دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی به همراه معاونت آموزشی پزشکی عمومی و معاونت آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشکده به منظور بازدید از فعالیت های آموزشی و پژوهشی مرکز پزشکی امام حسین(ع) روز دوشنبه یازدهم اسفندماه از این مرکز بازدید بعمل آوردند.
در این جلسه که رئیس و اعضای هیئت رئیسه مرکز امام حسین(ع) نیز حضور داشتند، درخصوص مسائل آموزشی، پژوهشی و مسائل مربوط به اعضای هیئت علمی بحث و تبادل نظر شد و از بخش های آموزشی بازدید بعمل آمد.
نظر