روابط عمومی دانشکده:
بازدید سرزده رئیس دانشکده پزشکی از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع)
دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی روز سه شنبه بیست و یکم بهمن ماه از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع) بازدید بعمل آورد.
دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی روز سه شنبه بیست و یکم بهمن ماه از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع) بازدید بعمل آورد.
طی این بازدید سرزده که از بخش های مختلف بیمارستان، جلسه گزارش صبحگاهی و پاویون دستیاران وانترن ها انجام شد، دکتر جرجانی از نزدیک با چندتن از کارآموزان، انترن ها، دستیاران و اعضای هیئت علمی دیدار و گفتگو کرد و با مسائل و نیازهای آموزشی و رفاهی آنان آشنا شد.
نظر