• تاریخ انتشار : 1393/11/25 - 12:16
  • بازدید : 662
  • تعداد بازدید : 51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

بازدید سرزده رئیس دانشکده پزشکی از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع)

دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی روز سه شنبه بیست و یکم بهمن ماه از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع) بازدید بعمل آورد.

دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی روز سه شنبه بیست و یکم بهمن ماه از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع) بازدید بعمل آورد.

طی این بازدید سرزده که از بخش های مختلف بیمارستان، جلسه گزارش صبحگاهی و پاویون دستیاران وانترن ها انجام شد، دکتر جرجانی از نزدیک با چندتن از کارآموزان، انترن ها، دستیاران و اعضای هیئت علمی دیدار و گفتگو کرد و با مسائل و نیازهای آموزشی و رفاهی آنان آشنا شد.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 17526
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب