روابط عمومی دانشکده پزشکی
بیست و دومین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی در هفته پژوهش برگزار می شود
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی اعلام کرد؛ بیست و دومین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی در هفته پژوهش برگزار خواهد شد.
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی اعلام کرد؛ بیست و دومین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی در هفته پژوهش برگزار خواهد شد.
به منظور انتخاب پژوهشگران برتر دانشگاه، اعضاء محترم هیأت علمی علاقمند به شرکت در جشنواره فعالیتهای پژوهشی 3 سال اخیر خود را از اول مهر سال 1397 تا اول مهر سال 1400 (سپتامبر 2018 تا سپتامبر2021 ) مطابق آیین نامه پژوهشگران برگزیده، جمع آوری و همراه چک لیست، سایر مستندات مربوطه و عکس رنگی (عکس به صورت الکترونیکی و چاپی سال جدید) حداکثر تا تاریخ 12/8/1400 به معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی ارسال شود.
**** (نیاز به ارسال کامل مقاله نمی باشد ، تصویر صفحه اول مقاله مورد قبول است). ****
**** خاطر نشان میسازد مستندات میبایستی در بازه زمانی تعیین شده چاپ شده باشد. محاسبه Impact factorهر مقاله بر اساس IFسال انتشار مقاله در سایت منبع یاب صورت گیرد.
مدارکی که شرایط مذکور را رعایت نکرده یا پس از تاریخ تعیین شده ارسال شود مورد بررسی قرار نمی گیرند. ****
افراد در رتبه های:
- استادی، دانشیاری و استادیاری در زیر گروه علوم بالینی و علوم پایه
لازم به ذکر است مدارک ارسالی ابتدا در معاونت پژوهشی دانشکده مورد بررسی قرار گرفته، سپس در کمیته داوران جشنواره بررسی و منتخبین نهایی اعلام خواهند شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده آییننامه مربوطه، لطفاً به لینک جشنواره در صفحه اصلی پرتال دانشگاه، به آدرس http://retech.sbmu.ac.ir مراجعه نمایید.
نظر