روابط عمومی دانشکده پزشکی
حضور دو سوم کارکنان دانشکده پزشکی از هفته آتی
حضور دو سوم کارکنان دانشکده پزشکی از هفته آتی
دانشکده پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد از هفته آینده کارکنان محترم دانشکده بایستی با حضور دو سومی در دانشکده حضور یابند.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی ، از روز شنبه 1400/3/1 با توجه به تغییر وضعیت رنگ بندی استان تهران از نظر بیماری کرونا لازم است کارکنان با حضور دو سومی در دانشکده حاضر شده و فقط یک روز در هفته با هماهنگی معاونت و مدیریت مربوطه حضور نداشته باشند.
ساعت کار کارمندان در شرایط کرونا تا دستورالعمل جدید ستاد مقابله با کرونا همانند قبل از 7/30 صبح تا 14/30 بعد از ظهر است.
نظر