دانشجویان ورودی بهمن 90 :
درس تماس با جامعه 1
بدینوسیله به اطلاع دانشجویان ورودی بهمن 90 که درس تماس با جامعه 1 دارند می رساند که جلسه اول این درس توجیه برنامه آموزشی و تقسیم بندی و نحوه حضور در فیلدها در تاریخ 25/6/92 ساعت 12-8 برگزار می گردد...
بدینوسیله به اطلاع دانشجویان ورودی بهمن 90 که درس تماس با جامعه 1 دارند می رساند که جلسه اول این درس توجیه برنامه آموزشی و تقسیم بندی و نحوه حضور در فیلدها در تاریخ 25/6/92 ساعت 12-8 برگزار می گردد. با توجه به یک واحدی بودن درس عدم حضور در این جلسه به منزله حذف درس خواهد بود.
نظر