روابط عمومی دانشکده پزشکی:
دکتر سیدعلی مرعشی مشاور رییس دانشگاه در امور آموزش بالینی شد
دکتر مرعشی رئیس سابق دانشکده پزشکی در حکمی از سوی دکتر پیوندی رئیس دانشگاه بعنوان مشاور ایشان در امور آموزش بالینی منصوب شد.

دکتر مرعشی رئیس سابق دانشکده پزشکی در حکمی از سوی دکتر پیوندی رئیس دانشگاه بعنوان مشاور ایشان در امور آموزش بالینی منصوب شد.
در این حکم آمده است:
با توجه به تعهد، تخصص، درایت و تجربیات ارزشمندتان، بدینوسیله جنابعالی بعنوان مشاور اینجانب در امور آموزش بالینی منصوب می شوید.
امید است که با عنایت حق تعالی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید و ارتقای جایگاه ملی و بین المللی دانشگاه موفق و سربلند باشید.
دکتر علی اصغر پیوندی
رئیس دانشگاه
دانشکده پزشکی انتصاب جدید ایشان را تبریک گفته و از خداوند منان توفیقات بیشتر برایشان خواستار است.
نظر