• تاریخ انتشار : 1400/07/03 - 07:47
  • بازدید : 145
  • تعداد بازدید : 140
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

رئیس دانشکده پزشکی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر رئیس دانشکده پزشکی در پیامی آغاز سال تحصیلی 1400 و ورود دانشجویان به دانشکده پزشکی را تبریک گفت.

دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر رئیس دانشکده پزشکی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی؛ اساتید، اعضای هیات علمی، کارکنان و به ویژه دانشجویان دانشکده پزشکی تبریک گفت.

 در این پیام آمده است:

فرارسیدن ماه مهر و مهربانی و آغاز سال تحصیلی را به تمامی اعضای خانواده دانشکده پزشکی اعم از اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان عزیز و کارکنان شریف دانشکده و بویژه فرزندان جدیدالورود این دانشکده صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

نقش نهاد دانشگاه در سامان‌دهی به تولید دانش، تربیت نیروی انسانی کارآمد، افزایش سرمایه اجتماعی و تعالی اخلاقی جامعه بر کسی پوشیده نیست و امروزه، توسعه هماهنگ و پایدار تنها از مسیر آموزش‌ها و پژوهش‌ها و نیازسنجی‌های دقیق و روزآمد دانشگاهی به دست خواهد آمد. پیشرفت و آبادانی کشور نیز به اندیشه و عمل جوانان سرزمینمان گره خورده است.

هدف ما تربیت نسلی پویا ، پرنشاط و امیدوار و دانش آموختگانی نخبه و فرزانه برخوردار از سطوح بالای دانش، مهارت، معرفت، اخلاق و فضیلت است که سرنوشت و آینده ای درخشان برای این سرزمین رقم زده و با تلاش جهادی در مسیر ارتقای سلامت، کاهش آلام دردمندان، توسعه علوم پزشکی ، پیشرفت علمی و فناوری و خودکفایی گام بردارند تا انشاءا... در آینده ای نه چندان دور شاهد تحقق اهداف نظام و حفظ جایگاه اول علمی در منطقه باشیم .

سال تحصیلی جدید همانند سال پیش به دلیل شیوع کرونا متفاوت تر از همه سال‌هاست. آنچه در یک سال گذشته و پس از شیوع این بیماری عالم‌گیر روی داد، نقش بی بدیل دانشگاه‌ها و کادر پرتلاش درمان و نیز اساتید علوم پایه را از نظر تلاش بی وقفه و تغییر مسیر آموزش‌های کلاسیک به آموزش‌های الکترونیکی و مجازی، بیش از پیش برهمگان نمایان کرد که جای تقدیر فراوان دارد.

اینجانب و همکارانم به عنوان خدمتگزاران شما، با عنایت خداوند متعال و با پذیرش مسئولیت و از خودگذشتگی و استفاده از تجربیات و بهره گیری از نقطه نظرات همه صاحبنظران در راستای دانش اندوزی و رشد علمی ،فرهنگی، اخلاقی و تربیتی شما آینده سازان عزیز ایران اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد و از تمام امکانات موجود در این راه بهره خواهیم برد.

 

دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر

رئیس دانشکده پزشکی

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 108370
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب