روابط عمومی دانشکده پزشکی
رئیس دانشکده پزشکی در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت
دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر رئیس دانشکده پزشکی در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان تلاشگر و صدیق تبریک و تهنیت گفت.
دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر رئیس دانشکده پزشکی در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان تلاشگر و صدیق تبریک و تهنیت گفت.
در این پیام آمده است:
"فرارسیدن هفته دولت و نیز 4 شهریور ماه که به سبب گرامیداشت یاد و خاطره بزرگمردان شهید رجایی و باهنر به نام "روز کارمند" نامگذاری شده است را به تمامی کارمندان تلاشگر و صدیق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مخصوصا کارمندان دانشکده پزشکی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد، صادق و گرانقدر انقلاب و احیا کننده ارزشهای بزرگی چون فرهنگ کار، مردمداری، خدمتگزاری خالصانه و بی منت به مردم یعنی شهیدان بزرگ و والامقام رجایی و باهنر است. آنان که با گذشتن از جانشان، نشان دادند، دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی جویی و کمال یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
روز کارمند، روز تجلیل از کارگزاران دولت جمهوری اسلامی و ارج نهادن به خدمات انسانهای صدیق و تلاشگری است که عضو خانواده بزرگ دولت و بازوان پرتوان و قدرتمند آن به شمار می آیند؛ قشر صبور وشایسته ای که خود را خدمتگزار مردم دانسته و همواره پاسخگوی مراجعان، مجری وظایف محوله و کوشا در برطرف ساختن نیازهای کسانی هستند که به آنان مراجعه می کنند و کوشش خالصانه خود را در مسیر خدمت به هموطنان و کسب رضای پروردگار به کار می گیرند.
اینگونه است که در دستیابی به موفقیتها و دستاوردهای دانشکده، تلاش و زحمات کارکنان و کارمندان متعهد و کاردان سهم بزرگی را ایفا می کند؛ همکاران و همراهانی که با تخصص و تعهد اخلاقی و حرفهای خود، همدل و همراه با سایر اعضای این خانواده، دانشکده را گام به گام به پیش میرانند.
بدون شک در تمامی سازمان ها و نهادها هیچ توفیقی بدون همراهی کارمندان حاصل نمی شود ؛ مجموعه دانشکده پزشکی نیز در ماه های اخیر در خط مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفت و بدینوسیله قدردان تلاش یکایک کارمندانی هستیم که با تلاش خود، مبارزه با ویروس کرونا را آسانتر کردند.
در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به خصوص شهیدان رجایی و باهنر، ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند و تلاش شایسته همکاران خدوم دانشکده پزشکی ، این روز را به تمامی کارمندان صدیق و پرتلاش تبریک گفته و برای آنان از خداوند متعال آرزوی تندرستی و بهروزی می نمایم."
نظر