روابط عمومی دانشکده پزشکی
سمپوزیوم مجازی با عنوان ایمنی بیمار در بیمارستان از نگاه پزشکی قانونی برگزار می شود
معاونت آموزشی بیمارستان شهدای تجریش سمپوزیوم مجازی بازآموزی تحت عنوان (ایمنی بیمار در بیمارستان از نگاه پزشکی قانونی) را برگزار می کند.
معاونت آموزشی بیمارستان شهدای تجریش سمپوزیوم مجازی بازآموزی تحت عنوان "ایمنی بیمار در بیمارستان از نگاه پزشکی قانونی" را برگزار می کند.
این سمپوزیوم روز دوشنبه 29 شهریورماه ساعت 8 لغایت11صبح برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان بایستی نام و نام خانوادگی ، کد ملی و سمت خود را (زبان انگلیسی) وارد کرده و بصورت مهمان وارد لینک http://lms1.sbmu.ac.ir/shohada شوند.
لازم بذکر است جهت ورود به لینک فوق ، نصب برنامه Adobe Connect روی دستگاه شرکت کنندگان الزامی است.
نظر