• تاریخ انتشار : 1397/06/02 - 13:51
  • بازدید : 584
  • تعداد بازدید : 45
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

سومین آئین یکپارچه دانش آموختگی دانشگاه برگزار می شود/ ردای خدمت بر دوش ۷۵۰ دانش آموخته دانشگاه

سومین آئین یکپارچه دانش آموختگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور مسئولان و ۲۰۰۰ نفر از دانش آموختگان و خانواده های آنها، ۵ شهریور ماه برگزار می شود.

سومین آئین یکپارچه دانش آموختگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور مسئولان و ۲۰۰۰ نفر از دانش آموختگان و خانواده های آنها، ۵ شهریور ماه برگزار می شود.

در این آئین، ۷۵۰ دانش آموخته در مقاطع و رشته های مختلف علوم پزشکی پس از ادای سوگند وارد حوزه خدمت در سلامت جامعه می شوند.
 
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بهره گیری از دانش و توان علمی بیش از ۱۴۰۰ عضو هیأت علمی و ۱۳ دانشکده، مسئولیت آموزش ۱۴ هزار دانشجو و تربیت بخش بزرگی از نیروی متخصص حوزه سلامت کشور را بر عهده دارد.
 
بر اساس اعلام معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه، سومین آئین دانش آموختگی پس از نظرسنجی و اعلام نظر دانش آموختگان، به صورت متمرکز برگزار می شود.
 
این معاونت همچنین اعلام کرده است در این مراسم سعی شده تا بیشترین صرفه جویی در هزینه ها صورت بگیرد که طی آن با وجود افزایش شرکت کنندگان و مشکلات اقتصادی، هزینه این برنامه نسبت به سال گذشته ۱۴,۵ درصد و نسبت به دو سال گذشته ۳۵ درصد کاهش یافته است.
  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 66186
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب