لیست اخبار صفحه :182
رئیس دانشکده پزشکی در پیامی شهادت پزشک مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی را تسلیت گفت
روابط عمومی دانشکده پزشکی

رئیس دانشکده پزشکی در پیامی شهادت پزشک مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی را تسلیت گفت

دکتر علی طبیبی رئیس دانشکده پزشکی در پیامی شهادت پزشک مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی را به جامعه پزشکی کشور به ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی تسلیت گفت.

بوک کلاب مجازی با عنوان "مدل های یادگیری تلفیقی" برگزار می شود
روابط عمومی دانشکده پزشکی

بوک کلاب مجازی با عنوان "مدل های یادگیری تلفیقی" برگزار می شود

معاونت آموزشی دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت در نظر دارد، بوک کلاب مجازی با عنوان "مدل های یادگیری تلفیقی"در روز چهارشنبه مورخ 30/08/99 از ساعت 10:00 الی 12:30 توسط آقای دکتر سلیمان احمدی، آقای امین حبیبی (کاندیدای دکترای تخصصی آموزش پزشکی) و خانم سیده تکتم معصومیان حسینی (کاندیدای دکترای تخصصی آموزش پزشکی) و خانم معصومه کلانتریون (کاندیدای دکترای تخصصی آموزش پزشکی) ، برگزار نماید. شایان ذکر است برای شرکت کنندگان در این دوره گواهی صادر خواهد شد. لذا بدینوسیله، از اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی کلیه دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای شرکت در این ژورنال کلاب از طریق لینک http://www.skyroom.online/ch/vsme/book-club، دعوت بعمل می آید.

15 اکتبر (۲۳مهر) روز جهانی شستن دست
روابط عمومی دانشکده پزشکی

15 اکتبر (۲۳مهر) روز جهانی شستن دست

15 اکتبر (۲۳مهر) روز جهانی شستن دست روزی است که با هدف بالا بردن آگاهی از شستشوی دست‌ها با صابونبه عنوان عامل کلیدی در پیشگیری از بیماری، در سراسر جهان گرامی داشته می‌شود.

 سل ؛ بیماری عفونی کشنده اما قابل پیشگیری و درمان/ سرفه بیش از سه هفته بدون علت شناخته شده از علایم مشکوک به سل
روابط عمومی دانشکده پزشکی

سل ؛ بیماری عفونی کشنده اما قابل پیشگیری و درمان/ سرفه بیش از سه هفته بدون علت شناخته شده از علایم مشکوک به سل

متخصص بیماریهای عفونی و دانشیار دانشگاه سل را بیماری عفونی مزمن و کشنده ای برشمرد که قابل پیشگیری و درمان است و با تاکید بر مراجعه بیماران به مراکز درمانی بدون ترس از ابتلا به کرونا؛ بهترین راه پیشگیری از سل را در کودکان واکسیناسیون و در بزرگسالان شناسایی و درمان به موقع و کامل برشمرد.

نشست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی با دبیر جدید انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده (تاسیس 1348) درخصوص فعالیت های این تشکل
روابط عمومی دانشکده پزشکی

نشست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی با دبیر جدید انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده (تاسیس 1348) درخصوص فعالیت های این تشکل

دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی در نشستی با محمدحسین رمضانی راد دبیر انجمن اسلامی دانشجویان (تاسیس 1348) دیدار و گفتگو کرد.

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب