روابط عمومی دانشکده پزشکی
فضاسازی دانشکده پزشکی به مناسبت ایام دهه مبارک فجر انجام شد
به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همزمان با ایام دهه مبارک فجر، دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تزئین و فضاسازی شد.
به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همزمان با ایام دهه مبارک فجر، دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تزئین و فضاسازی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، فضای سبز، راهروها و فضای داخلی دانشکده به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همزمان با ایام دهه فجر توسط کارکنان زحمتکش واحد پشتیبانی، خدمات و تاسیسات تزئین و فضاسازی شد.
فضاسازی دانشکده پزشکی با هدف گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با آذین بندی، نصب پرچم ، بنر، تصاویر دوره انقلاب و ... انجام گرفت.







نظر