• تاریخ انتشار : 1399/11/12 - 08:56
  • بازدید : 363
  • تعداد بازدید : 93
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

فضاسازی دانشکده پزشکی به مناسبت ایام دهه مبارک فجر انجام شد

به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همزمان با ایام دهه مبارک فجر، دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تزئین و فضاسازی شد.

 به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همزمان با ایام دهه مبارک فجر، دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تزئین و فضاسازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، فضای سبز، راهروها و فضای داخلی دانشکده به مناسبت گرامیداشت چهل‌ و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همزمان با ایام دهه فجر توسط کارکنان زحمتکش واحد پشتیبانی، خدمات و تاسیسات تزئین و فضاسازی شد.

فضاسازی دانشکده پزشکی با هدف گرامیداشت چهل‌ و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با آذین بندی، نصب پرچم ، بنر، تصاویر دوره انقلاب و ... انجام گرفت.

 

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 101302
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب