• تاریخ انتشار : 1400/06/21 - 12:20
  • بازدید : 112
  • تعداد بازدید : 106
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

لغو دورکاری کلیه کارکنان از شنبه 20 شهریورماه

دورکاری کلیه کارکنان از روز شنبه 20 شهریورماه لغو شد.

دورکاری کلیه کارکنان از روز شنبه 20 شهریورماه لغو شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی به نقل از معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دورکاری کلیه کارکنان اعم از کارکنان دانشکده پزشکی از روز شنبه 20 شهریورماه لغو شد.

بر این اساس کلیه کارکنان محترم ، هر روز ملزم به حضور در دانشکده هستند.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 107961
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب