• تاریخ انتشار : 1393/12/10 - 12:40
  • بازدید : 879
  • تعداد بازدید : 65
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز انفورماتیک دانشکده پزشکی

مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز انفورماتیک دانشکده پزشکی با حضور دکتر مهدی بشارت معاون پشتیبانی دانشکده روز شنبه نهم اسفندماه در محل مرکز انفورماتیک برگزا ر شد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز انفورماتیک دانشکده پزشکی با حضور دکتر مهدی بشارت معاون پشتیبانی دانشکده روز شنبه نهم اسفندماه در محل مرکز انفورماتیک برگزا ر شد.

در این مراسم از زحمات چندین ساله مهندس محمودرضا اعتمادی در ارتقاء جایگاه مرکز انفورماتیک در دانشکده تشکر و قدردانی شد و با اهدای لوح و هدیه ای از ایشان تقدیر به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 17959
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب