روابط عمومی دانشکده:
مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز انفورماتیک دانشکده پزشکی
مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز انفورماتیک دانشکده پزشکی با حضور دکتر مهدی بشارت معاون پشتیبانی دانشکده روز شنبه نهم اسفندماه در محل مرکز انفورماتیک برگزا ر شد.
مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز انفورماتیک دانشکده پزشکی با حضور دکتر مهدی بشارت معاون پشتیبانی دانشکده روز شنبه نهم اسفندماه در محل مرکز انفورماتیک برگزا ر شد.
در این مراسم از زحمات چندین ساله مهندس محمودرضا اعتمادی در ارتقاء جایگاه مرکز انفورماتیک در دانشکده تشکر و قدردانی شد و با اهدای لوح و هدیه ای از ایشان تقدیر به عمل آمد.
نظر