• تاریخ انتشار : 1400/06/03 - 11:59
  • بازدید : 103
  • تعداد بازدید : 100
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

مسئولان دانشکده پزشکی از روند واکسیناسیون دانشجویان و همکاران در دانشکده بازدید کردند

دکتر یگانه معاون پشتیبانی دانشکده پزشکی، دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده و دکتر عباس زاده مدیر دانشجویی دانشکده به همراه تنی چند از مسئولان واحدهای دانشکده روز دوشنبه اول شهریورماه از روند واکسیناسیون دانشجویان و همکاران در دانشکده پزشکی بازدید بعمل آوردند.

دکتر یگانه معاون پشتیبانی دانشکده پزشکی، دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده و دکتر عباس زاده مدیر دانشجویی دانشکده به همراه تنی چند از مسئولان واحدهای دانشکده روز دوشنبه اول شهریورماه از روند واکسیناسیون دانشجویان و همکاران در دانشکده پزشکی بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، این بازدید با هدف هماهنگی بیشتر و نظارت از نزدیک بر چگونگی انجام واکسیناسیون در دانشکده و تاکید بر دقت و سرعت انجام واکسیناسیون صورت گرفت.

گفتنی است این واکسیناسیون برای جامعه هدف متشکل از دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی اعم از پزشکی، ارشد و دکترا و نیز اعضای هیات علمی و کارکنان در دانشکده با همکاری و هماهنگی مجموعه معاونت بهداشتی دانشگاه، شبکه بهداشت شمیرانات، امور اداری و حراست دانشکده انجام شد.

بدینوسیله از تمامی افرادی که به هر نحوی در این امر همکاری داشته اند تشکر و قدردانی می گردد.

 

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 107453
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب