• تاریخ انتشار : 1398/04/22 - 11:13
  • بازدید : 223
  • تعداد بازدید : 74
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

همایش بین المللی مدیریت پسماند ٣٠ شهریورماه سالجاری برگزار می شود

همایش بین المللی مدیریت پسماند با مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست کشور، وزارت محیط زیست آلمان، دانشگاه تهران، دانشگاه روستوک آلمان و انجمن IGWMIو با حضور کشورهای عضو مرکز منطقه ای کنوانسیون های بازل و استکهلم در تاریخ 30 شهریورماه سال جاری در محل سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار می گردد.

همایش بین المللی مدیریت پسماند با مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست کشور، وزارت محیط زیست آلمان، دانشگاه تهران، دانشگاه روستوک آلمان و انجمن IGWMIو با حضور کشورهای عضو مرکز منطقه ای کنوانسیون های بازل و استکهلم در تاریخ 30 شهریورماه سال جاری در محل سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار می گردد.

این همایش در راستای اجرای پروژه Master Plan  در مشارکت با وزارت محیط زیست آلمان و به منظور انتقال دانش بین المللی در حوزه محیط زیست و با هدف بررسی وضعیت موجود پسماندهای شهری، صنعتی ، کشاورزی، بیمارستانی و ارائه دستاوردهای طرح جامع مدیریت پسماند استان خوزستان و همچنین ایجاد بستری مناسب جهت سرمایه گذاری های خارجی در این حوزه برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت آشنایی با فناوری ها و دانش روز دنیا در مدیریت پسماند و بهره گیری از محتوای آموزشی این همایش و دوره های مجازی جانبی آن با شماره دبیرخانه 41872000-021 داخلی 111 تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 80419
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب