روابط عمومی دانشکده پزشکی
وبینار آموزشی سندرم ها و علائم بالینی تغذیه و اصول پیشگیری از بیماری کرونا برگزار می شود
مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان وبینار آموزشی "سندرم های و علائم بالینی، تغذیه و اصول پیشگیری از بیماری کرونا" را روز چهارشنبه مورخ 21/07/1400 از ساعت 11:00 لغایت 14:00 با 4ساعت امتیاز شغلیبه صورت سخنرانی و پرسش و پاسخ برای اعضای محترم غیر هیأت علمی دانشگاهاز طریق لینک http://lms1.sbmu.ac.ir/idtmrc به صورت آنلاین برگزار مینماید. در این وبینار خانم ها دکتر فهیمه هداوند (متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری بیمارستان امام حسین (ع) ) و دکتر شبنم طهرانی (متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری بیمارستان لبافی نژاد) سخنرانی خواهند کرد.
مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان وبینار آموزشی "سندرم ها و علائم بالینی، تغذیه و اصول پیشگیری از بیماری کرونا" را روز چهارشنبه مورخ 21/07/1400 از ساعت 11:00 لغایت 14:00 با 4ساعت امتیاز شغلیبه صورت سخنرانی و پرسش و پاسخ برای اعضای محترم غیر هیأت علمی دانشگاهاز طریق لینک http://lms1.sbmu.ac.ir/idtmrc به صورت آنلاین برگزار مینماید. در این وبینار خانم ها دکتر فهیمه هداوند (متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری بیمارستان امام حسین (ع) ) و دکتر شبنم طهرانی (متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری بیمارستان لبافی نژاد) سخنرانی خواهند کرد.
جهت برخورداری از امتیاز آموزشی این وبینار، همکاران محترم غیر هیأت علمی باید از طریق سامانه آزمون http://azmoon.sbmu.ac.irبه سوالات وبینار پاسخ داده و حد نصاب نمره قبولی را کسب نمایند. لازم به ذکر است آزمون این وبینار از روز پنج شنبه مورخ 22/07/1400 لغایت یکشنبه مورخ 25/07/1400در سامانه http://azmoon.sbmu.ac.ir قابل دسترسی است.
ضمناً همکاران محترم در صورت دریافت جزئیات وبینار میتوانند با خانم آذر درویشی (کارشناس مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی و گرمسیری) به شماره 22439963 الی 8 تماس حاصل نمایند.
نظر