• تاریخ انتشار : 1393/10/13 - 08:30
  • بازدید : 700
  • تعداد بازدید : 54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

پیام قدردانی ریاست دانشکده پزشکی به مناسبت پانزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی

دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی با ارسال پیام کتبی، از پژوهشگران برگزیده و اعضای هیئت علمی منتخب دانشکده پزشکی در پانزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی سال 93 تقدیر نمود.

دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی با ارسال پیام کتبی، از پژوهشگران برگزیده و اعضای هیئت علمی منتخب دانشکده پزشکی در پانزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی سال 93تقدیر نمود.

ایشان در این پیام اظهار امیدواری نمود تا تمامی برگزیدگان با استفاده از توان علمی و تحقیقاتی خود و انجام پژوهش های موثر و کاربردی همچون گذشته بتوانند در ارتقاء کیفیت آموزش و جایگاه علمی دانشکده و دانشگاه و نیز پاسخگویی به نیاز علمی و تخصصی میهن اسلامی ایران کوشا و سربلند باشند.

برای  دیدن اسامی اعضای هیئت علمی منتخب دانشکده پزشکی اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 16164
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب