• تاریخ انتشار : 1391/12/21 - 12:45
  • بازدید : 2165
  • تعداد بازدید : 51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
کسب رتبه برتر کشوری توسط دانشجوی گروه ژنتیک پزشکی

کسب رتبه برتر کشوری توسط دانشجوی گروه ژنتیک پزشکی

حسین درویش دانشجوی سال آخر مقطع Ph.D در رشته ژنتیک پزشکی موفق شد

حسین درویش دانشجوی سال آخر مقطع Ph.Dدر رشته ژنتیک پزشکی موفق شد عنوان دانشجوی نمونه کشوری در مقطع Ph.Dرا به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، وی تحصیلات کارشناسی خود را در دانشگاه آزاد گرگان در رشته میکروبیولوژی و کارشناسی ارشد خود را در رشته ژنتیک انسانی در دانشگاه علوم بهزیستی به پایان رساند و هم اکنون درحال تحصیل در سال آخر مقطع Ph.Dدر رشته ژنتیک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. همچنین ایشان در طول دوره دانشجویی خود با انجام فعالیت های پژوهشی متعدد موفق به چاپ بیش از 20 مقاله علمی پژوهشی و IsIشده ست و در آخر با کسب عنوان برتر کشوری در مقطع Ph.Dبرای دانشگاه افتخارآفرین گشت.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 1192
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب