• تاریخ انتشار : 1393/12/16 - 15:10
  • بازدید : 1123
  • تعداد بازدید : 54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

کمیته منتخب ارتقای اعضای هیئت علمی در دانشکده پزشکی مورخ 93/12/16

کمیته منتخب ارتقاء اعضای هیئت علمی با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر جوادی، دکتر سهیلیان، دکتر جان احمدی، دکتر گودرزی و سایر کارشناسان، روز شنبه شانزدهم اسفند ماه در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

کمیته منتخب ارتقاء اعضای هیئت علمی با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر جوادی، دکتر سهیلیان، دکتر جان احمدی، دکتر گودرزی و سایر کارشناسان، روز شنبه شانزدهم اسفند ماه در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

در این جلسه پرونده یک نفر از گروه چشم برای ارتقاء به مرتبه استادی، یک نفر از گروه ارتوپدی برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری، دو نفر از گروه انگل شناسی برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری و استادی و دو نفر از گروه فیزیولوژی برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 18105
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب