روابط عمومی دانشکده پزشکی
ثبت نام دانشجویان ورودی مهر و بهمن 96 در دانشکده پزشکی انجام شد
ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مهر و بهمن 96 در تاریخ 2 لغایت 5 مهرماه به مدت چهار روز با همکاری کارشناسان آموزش و معاونت دانشجویی وفرهنگی دانشکده پزشکی در دانشکده انجام شد.
ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مهر و بهمن 96 در تاریخ 2 لغایت 5 مهرماه به مدت چهار روز با همکاری کارشناسان آموزش و معاونت دانشجویی وفرهنگی دانشکده پزشکی در دانشکده انجام شد.
در این دوره، 292 نفر ثبت نام نمودند که 241 نفر دانشجویان روزانه و پردیس بین الملل، 30 نفر سهمیه هیئت علمی و 21 نفر اتباع خارجی بودند.
ثبت نام ورودی مهر 96 خواهران و برادران در روزهای 2 و 3 مهرماه (161 نفر) و ثبت نام ورودی های بهمن 96 خواهران و برادران در روزهای 4 و 5 مهرماه (131 نفر) انجام گردید.
دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر فلاح معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده، دکتر بیتاژیان معاون مدیر امور آموزشی دانشگاه، دکتر یگانه مدیر آموزش و دیگر مسئولان دانشکده از مراحل ثبت نام بازدید نموده و از نزدیک از روند ثبت نام دانشجویان مطلع شده و با آنان گفتگو نمودند.

نظر