• تاریخ انتشار : 1402/11/23 - 14:03
  • بازدید : 73
  • تعداد بازدیدکننده : 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حضور فعال اعضاء هیأت علمی گروه اخلاق پزشکی دانشکده پزشکی در دهمین کنگره سالیانه اخلاق پزشکی کشور

حضور فعال اعضاء هیأت علمی گروه اخلاق پزشکی دانشکده پزشکی در دهمین کنگره سالیانه اخلاق پزشکی کشور

اعضاء هیأت علمی گروه اخلاق پزشکی دانشکده پزشکی در دهمین کنگره سالیانه اخلاق پزشکی کشور که در تاریخ 25 الی 27 بهمن ماه در مرکز همایش ‏های بین ‏المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با شعار اخلاق و مسئولیت اجتماعی انجام خواهد گردید، حضور فعال داشته اند. شایان ذکر است که این کنگره همه ساله با هدف ارتقاء سطح اخلاق حرفه ‏ای در آموزش و پژوهش و ارائه خدمات گروه پزشکی تشکیل می‏ گردد و شرکت کنندگانی از سراسر کشور در برنامه های آن شرکت می‏ نمایند.

در همایش این دوره، دکتر لیلا افشار در نشست آموزش اخلاق با موضوع هویت حرفه ‏ای دانشجویان گروه پزشکی، دکتر شبنم بزمی با موضوع مسئولیت پزشکی در استفاده از هوش مصنوعی در درمان بیماران و دکتر شهریار موسوی‏ نژاد با موضوع حدود مسئولیت فراگیران پزشکی در نشست حقوق و مسئولیت پزشکی، دکتر سیدعلی انجو در نشست اخلاق در ارائه خدمات سلامت و دکتر محسن فدوی با موضوع ریسک ‏پذیری و نقش آن در کاهش خطر و مدیریت جامع بلایا در نشست اخلاق در بحران به ایراد سخنرانی می پردازند.

قابل ذکر است که اعضاء هیأت علمی گروه اخلاق پزشکی به عنوان اعضاء کمیته علمی کنگره در فرآیند داوری و ارزیابی مقالات ارسالی نیز نقش مؤثری داشته ‏اند.

به شرکت کنندگان در برنامه علاوه بر امتیاز آموزش مداوم، دو امتیاز فرهنگی ویژه اعضاء هیأت علمی نیز تعلق خواهد گرفت.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,آرشیو اخبار,اخبار دانشکده پزشکی
  • گروه خبری : 138866
کلمات کلیدی

تصاویر

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب