• تاریخ انتشار : 1402/06/04 - 07:55
  • بازدید : 171
  • تعداد بازدیدکننده : 168
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

دکتر امانی معاون پشتیبانی دانشکده پزشکی در پیامی آغاز هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

دکتر امانی معاون پشتیبانی دانشکده پزشکی در پیامی آغاز هفته ی دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان به ویژه کارکنان کوشا و تلاشگر دانشکده پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

در تقویم ملی ما، نخستین هفته ی شهریورماه به نام "هفته دولت" و روز چهارم شهریورماه، با نام "روز کارمند"  نامگذاری شده است. این تاریخ ، یادآور شهادت فرزندان پاک نهاد انقلاب و اسوه های مجاهد دولت ، شهیدان والامقام "رجایی" و "باهنر" است و چه نیکوست که نام و یاد این شهیدان خدمتگزار، به نام هفته ی دولت پیوند خورده تا به عنوان الگویی شایسته و سرمشقی ماندگار در عرصه ی مدیریت نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

به یقین، موفقیت، توسعه و پیشرفت هر سازمانی به بهره وری ، تخصص ، تعهد کاری و اخلاقی و نیروی انسانی آن سازمان وابسته است و هیچ تلاشی در زمینه ی پیشبرد اهداف و ارتقای آن مجموعه ، بدون کوشش کارکنان آن نتیجه بخش نخواهد بود.

هفته ی دولت که نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی ، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از همه ی کارکنان خدوم کشور که در بخش های مختلف، با فروتنی و بدون توقع برای کسب رضای پروردگار و خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند.

اینجانب هفته ی دولت و روز کارمند را به همه ی خدمتگزاران صدیق کشور، به ویژه همکاران خدوم، متعهد و کاردان خود در دانشکده پزشکی شهید بهشتی، تبریک و شادباش عرض نموده و با فروتنی از زحمات و تلاش های بی وقفه و خالصانه ی همه ی این عزیزان قدردانی می نمایم و با پروردگار یکتا پیمان می بندم که برای آرامش، آسایش و رفاه این همکاران گرامی تمام تلاش خود را به کار گیرم.

تندرستی، شادمانی و موفقیت روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

 

دکتر داور امانی

معاون پشتیبانی دانشکده پزشکی

  • گروه خبری : اخبار داخلی,آرشیو اخبار
  • گروه خبری : 130701
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب