• تاریخ انتشار : 1398/03/01 - 14:16
  • بازدید : 1602
  • تعداد بازدید : 161
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

مرتبه علمی ٤ تن از اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی ارتقا یافت

در دویست و هشتاد و نهمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مرتبه علمی 4 نفر از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی ارتقا یافت.

در دویست و هشتاد و نهمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مرتبه علمی 4 نفر از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی ارتقا یافت.

در این جلسه با ارتقا به استادی دکتر شروین شکوهی عضو هیات علمی گروه عفونی، ارتقا به استادی دکتر پریسا فرنیا عضو هیات علمی گروه میکروبیولوژی، ارتقا به استادی دکتر ثمین علوی عضو هیات علمی گروه کودکان و ارتقا به دانشیاری دکتر مهرناز مصداقی عضو هیات علمی گروه ایمونولوژی موافقت شد.

 

 گزیده‌ای از سوابق علمی و اجرایی اساتید ارتقا یافته به شرح زیر است:

:

دکتر پریسا فرنیا متولد ۱۳۴۳ سنندج و فوق  تخصص مایکوباکتریولوژی است. وی دکترای تخصصی میکروب شناسی را از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی  و فوق تخصص مایکوباکتریولوژی را از انستیتو پاریس فرانسه اخذ کرده است.

 دکتر فرنیا سال ۱۳۷۹ به عضویت هیات علمی دانشگاه درآمد و در این جلسه از رتبه دانشیاری به درجه استادی ارتقا یافته است.

 از جمله سوابق علمی دکتر فرنیا می توان به راه اندازی آزمایشگاه رفرانس سل کشوری در بیمارستان مسیح دانشوری، گزارش اولین نوع مقاومت میکروبی سل به ۱۶ دارو در جهان تحت عنوان TDR، تبدیل میکروب فعال به میکروب نهفته و بررسی مورفولوژی باسیل سل، انتشار ۲ کتاب بین المللی ، سردبیری ژورنالهای بین المللی اشاره کرد.

 در کارنامه اجرایی وی معاونت پژوهشی پژوهشکده سل و بیماریهای ریوی و ریاست آزمایشگاه و مرکز تحقیقات مایکوباکتریولوژی مشاهده می شود.

 

 

دکتر ثمین علوی متولد ۱۳۴۴ تهران و فوق تخصص هماتولوژی اطفال است.

 وی پزشکی عمومی و تخصص اطفال خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران و فوق تخصص هماتولوژی اطفال را سال ۷۸ از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اخذ کرده است. سال ۱۳۷۸ با درجه استادیار به عضویت هیات علمی دانشگاه درآمد و هم اکنون از درجه دانشیاری به مرتبه استادی ارتقا یافت.

 در کارنامه علمی و اجرایی دکتر علوی مواردی نظیر عضو هیات علمی بخش خون و انکولوژی اطفال بیمارستان کودکان مفید، اداره مرکز جامع تالاسمی بیمارستان کودکان مفید، عضو هیات موسس انجمن هماتولوژی انکولوژی کودکان ایران ، ادیتور علمی مجله  Iranian journal of blood and canser، انتشار بیش از ۵۰ مقاله در پایگاههای ISIو Pubmedمشاهده می شود.

  

 

دکتر شروین شکوهی متولد ۱۳۵۰ تهران، فلوشیپ فوق تخصص بیماریهای عفونی در بیماران پیوندی است. پزشکی عمومی را از دانشگاه آزاد درسال ۷۵، تخصص بیماریهای عفونی را از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در سال ۸۱ و فلوشیپ فوق تخصص بیماریهای عفونی در بیماران پیوندی و سرطان از آمریکا در سال ۹۰ اخذ کرده است.

 وی سال ۸۱ به عضویت هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی درآمد، سال ۹۰ به رتبه دانشیاری و هم اکنون نیز به رتبه استادی ارتقا یافته است.

 راه اندازی رشته فوق تخصص بیماریهای عفونی در بیماران پیوندی و سرطان، راه اندازی اولین مرکز بیماریهای رفتاری دانشگاه در بیمارستان لقمان حکیم، ریاست بخش عفونی بیمارستان لقمان، معاون آموزشی گروه عفونی ، مدیریت گروه عفونی دانشگاه، عضویت کمیته کشوری HIVو مشارکت در تالیف کتاب جامع ارولوژی ایران برخی از سوابق علمی و اجرایی دکتر شکوهی است.

 

 

دکتر مهرناز مصداقی متولد ۱۳۵۵ تهران  و دارای دکترای تخصص ایمونولوژی است.

 وی پزشکی عمومی را سال ۸۱ و دکترای تخصصی ایمونولوژی را سال ۸۸ از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کرده است.

 از جمله سوابق علمی وی می توان به عضویت هیات علمی گروه ایمونولوژی دانشکده پزشکی و گروه آلرژی و ایمونولوژی بالینی بیمارستان کودکان مفید، چاپ حدود ۴۰ مقاله علمی در مجلات معتبر بین المللی و داخلی، تدوین ایمونولوژی در مقاطع مختلف و راهنمایی پایان نامه ها اشاره کرد.

 همچنین در کارنامه کاری وی سوابق اجرایی از جمله معاون پژوهشی گروه آلرژی و ایمونولوژی بالینی بیمارستان مفید، راه اندازی آزمایشگاه ایمونولوژی و آلرژی در بیمارستان کودکان مفید، دبیر انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران، عضو هیات مدیره انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران، عضو کمیته آموزش مجمع بین المللی انجمن های ایمونولوژی، عضو هیات مدیره فدراسیون انجمن های ایمونولوژی آسیا مشاهده می شود.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 78469
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب