روابط عمومی دانشکده پزشکی
نشست رئیس دانشکده پزشکی و نمایندگان شورای صنفی برگزار شد
نشستی با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی و نمایندگان شورای صنفی در تالار فارابی دانشکده برگزار شد.
نشستی با حضور دکتر طبیبی رئیس دانشکده پزشکی و نمایندگان شورای صنفی در تالار فارابی دانشکده برگزار شد.
در این جلسه که دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده نیز حضور داشت درخصوص مسائل و مشکلات دانشجویی و دغدغه های پیش روی دانشجویان گفتگو گردید.
در این نشست درخصوص کمیته های ریفرم در ریفرم و کمیته راهبری، مشکلات سیستم سما، دروس الکتیو، اصلاح شیوه ارزشیابی ، نظارت بر محتوای آموزشی دروس استاژری و انطباق آن با رفرنس آزمون ها و مشکلات دانشجویان در مراکز پزشکی تابعه تبادل نظر و راهکارهایی ارائه شد.



نظر