روابط عمومی دانشکده پزشکی
نشست معاون آموزشی دانشکده پزشکی با نمایندگان شورای صنفی
نشست نمایندگان شورای صنفی با معاونت آموزشی پزشکی عمومی دانشکده پزشکی با حضور مدیر آموزش دانشکده روز شنبه 23 اسفندماه در سالن شورا برگزار شد.
نشست نمایندگان شورای صنفی با معاونت آموزشی پزشکی عمومی دانشکده پزشکی با حضور مدیر آموزش دانشکده روز شنبه 23 اسفندماه در سالن شورا برگزار شد.
دراین جلسه دکتر عبدی معاون آموزشی سخنانی را درخصوص ارتباط نزدیک و تعامل هرچه بیشتر نمایندگان شورای صنفی با مسئولان دانشکده پزشکی برای حل مشکلات ارائه داد.
ایشان در ادامه ضمن تاکید بر هدف اصلی شورای صنفی که همان پیگیری مسائل و حل معضلات آموزشی است، از آنان بعنوان بازوی قدرتمند دانشکده و واسط میان مسئولان و دانشجویان به خصوص در بخش ها و بیمارستان ها یاد کرد و نقش آنها را در ارتقای کیفیت آموزش مهم دانست.
دکتر عبدی در سخنان دیگر خود درخصوص اهمیت فضای مجازی و اخبار و اطلاعات منتشر شده سخنانی را بیان نمود و از دانشجویان خواست در انتشار مطالب به شکل حرفه ای و واقعی، با دقت و نظارت بیشتری عمل نمایند.
در نشست مذکور درخصوص مسائل مختلف آموزشی گفتگو و راهکارهایی ارائه شد.



نظر