روابط عمومی دانشکده پزشکی
پیام تسلیت رئیس دانشکده پزشکی به مناسبت درگذشت دستیار رادیوتراپی بیمارستان شهدای تجریش
دکتر امیر جوادزادگان دستیار سال سوم رادیوتراپی بیمارستان شهدای تجریش به دیدار حق شتافت.
دکتر امیر جوادزادگان دستیار سال سوم رادیوتراپی بیمارستان شهدای تجریش به دیدار حق شتافت.
دکتر علی طبیبی رییس دانشکده پزشکی در پیامی این ضایعه دردناک را به خانواده و بازماندگان آن عزیز از دست رفته و نیز جامعه پزشکی کشور تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
"انا لله و انا الیه راجعون
شنیدن خبر تاسف بار درگذشت نابهنگام دکتر امیر جوادزادگان باعث غم و اندوه فراوان شد.
تلاش و زحمات ارزشمند و خدمات صادقانه آن عزیز از دست رفته در دوران سخت شیوع بیماری کرونا همواره در یاد و خاطره همگان باقی خواهد ماند.
این ضایعه دردناک را به خانواده آن مرحوم و جامعه پزشکی کشور تسلیت عرض نموده، آرزوی غفران الهی برای ایشان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم."
نظر