روابط عمومی دانشکده پزشکی
اطلاع رسانی درخصوص وضعیت حضور کارکنان در ادارات
با عنایت به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تصمیمات متخذه در چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی کرونا، و با توجه به وضعیت زرد شهر تهران از نظر شیوع بیماری، بدینوسیله وضعیت حضور و فعالیت ادارات به شرح ذیل جهت اجرا ابلاغ می گردد.
با عنایت به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تصمیمات متخذه در جلسات ستاد ملی کرونا، و با توجه به وضعیت زرد شهر تهران از نظر شیوع بیماری، بدینوسیله شرایط حضور و فعالیت ادارات به شرح ذیل اعلام می گردد.
ارائه خدمات با حضور 2/3 (دو سوم) کارکنان با هماهنگی با مدیر مربوطه انجام خواهد شد که قبلا جزئیات آن به اطلاع مدیران واحدها رسانده شده است.
نظر