• تاریخ انتشار : 1393/11/07 - 12:37
  • بازدید : 1173
  • تعداد بازدید : 77
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

افتخارآفرینی 5 تن از دانشجویان کارشناسی ارشد گروه میکروبشناسی در آزمون دکتری تخصصی سال 93

5 تن از دانشجویان کارشناسی ارشد گروه میکروبشناسی در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D.)سال 1393 پذیرفته شدند.

5 تن از دانشجویان کارشناسی ارشد گروه میکروبشناسی در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D.)سال 1393 پذیرفته شدند.

این دانشجویان به نامهای فتانه سبزه علی و حمیدرضا حوری (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)، مسعود داداشی (دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واحد بین الملل)، الناز اوحدی (دانشگاه علوم پزشکی ایران)، ندا باصری (دانشگاه تربیت مدرس)، بختیار یوسفی (دانشگاه علوم پزشکی مشهد) هستند که توانسته اند برای گروه میکروبشناسی و دانشکده پزشکی شهید بهشتی افتخارآفرین شوند.

دانشکده پزشکی کسب این موفقیت را به آنان تبریک گفته ، برایشان در تمامی مراحل زندگی سربلندی و پیروزی آرزومندست.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 16875
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب