روابط عمومی دانشکده:
بازدید دکتر لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از دانشکده پزشکی
دکتر لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ششم بهمن ماه از دانشکده پزشکی بازدید نمود.
دکتر لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ششم بهمن ماه از دانشکده پزشکی بازدید نمود.
در این بازدید که دکتر بشارت معاون پشتیبانی دانشکده و جمعی از مسئولین دانشکده پزشکی حضور داشتند از فضاهای آموزشی، آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشکده بازدید بعمل آمد.
نظر