• تاریخ انتشار : 1393/05/18 - 13:43
  • بازدید : 1390
  • تعداد بازدید : 60
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه دو نفر از دانشجویان گروه فیزیک و مهندسی پزشکی

جلسه ی دفاع دو نفر از دانشجویان گروه فیزیک و مهندسی پزشکی با حضور هیات داوران، اعضای هیات علمی گروه و دانشجویان برگزار شد.

جلسه ی دفاع دو نفر از دانشجویان گروه فیزیک و مهندسی پزشکی با حضور هیات داوران، اعضای هیات علمی گروه و دانشجویان برگزار شد.

فاطمه رمضانی ورودی 1388 دکترای نانو فناوری پزشکی در تاریخ دوازدهم مردادماه سالجاری از پایان نامه خود با موضوع "بررسی برهم کنش نانوذرات طلا با  آمینواسید و آلبومین به روش محاسباتی" دفاع کرد که اساتید راهنمای وی پروفسور هاشم رفیعی تبار مدیر گروه فیزیک و مهندسی پزشکی و دکتر مسعود امان لو استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران بودند.

آرزو علیزاده نیز یکی دیگر از دانشجویان ورودی سال 90 در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی در تاریخ چهاردهم مردادماه سالجاری از پایان نامه خود با موضوع "کشف شبکه مغزی با استفاده از ساختار ارتباطات علی تنک بر روی داده های حالت استراحت تصویربرداری عملکردی تشدید مغناطیسی " دفاع کرد. اساتید راهنمای ایشان نیز دکتر محمدرضا دیوبند استادیار گروه فیزیک و مهندسی پزشکی و دکتر عماد فاطمی زاده استادیار دانشگاه صنعتی شریف بودند.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 12412
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب