• تاریخ انتشار : 1393/09/08 - 14:36
  • بازدید : 887
  • تعداد بازدید : 62
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

تشکیل کمیته منتخب ارتقاء اعضای هیئت علمی در دانشکده پزشکی در تاریخ 8/9/93

کمیته منتخب ارتقاء اعضای هیئت علمی با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر رادپی معاون امور هیئت علمی دانشکده و دبیر کمیته منتخب، دکتر جوادی، دکتر سهلیان، دکتر گودرزی و سایر کارشناسان، روز شنبه هشتم آذرماه در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

کمیته منتخب ارتقاء اعضای هیئت علمی با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر رادپی معاون امور هیئت علمی دانشکده و دبیر کمیته منتخب، دکتر جوادی، دکتر سهلیان، دکتر گودرزی و سایر کارشناسان، روز شنبه هشتم آذرماه در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

در این جلسه پرونده دو نفر از گروه داخلی برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری، یک نفر از گروه ارتوپدی برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری، یک نفر از گروه قلب و عروق برای ارتقاء به مرتبه استادی، یک نفر از گروه قلب و عروق برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری و یک نفر از گروه طب اورژانس برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 15291
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب