• تاریخ انتشار : 1393/10/06 - 15:04
  • بازدید : 889
  • تعداد بازدید : 62
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

تشکیل کمیته منتخب ارتقاء اعضای هیئت علمی در دانشکده پزشکی مورخ 6/10/93

کمیته منتخب ارتقاء اعضای هیئت علمی با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر رادپی معاون امور هیئت علمی دانشکده و دبیر کمیته منتخب، دکتر جوادی، دکتر سهلیان، دکتر گودرزی و سایر کارشناسان، روز شنبه ششم دیماه در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

کمیته منتخب ارتقاء اعضای هیئت علمی با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر رادپی معاون امور هیئت علمی دانشکده و دبیر کمیته منتخب، دکتر جوادی، دکتر سهلیان، دکتر گودرزی و سایر کارشناسان، روز شنبه ششم دیماه در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

   در این جلسه پرونده یک نفر از گروه رادیوتراپی برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری، یک نفر از گروه ژنتیک برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری، یک نفر از گروه جراحی اطفال برای ارتقاء به مرتبه استادی، یک نفر از گروه بیهوشی برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری و یک نفر از مرکز تحقیقات علوم اعصاب برای ارتقاء به مرتبه استادی مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 16024
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب