• تاریخ انتشار : 1400/06/28 - 12:05
  • بازدید : 114
  • تعداد بازدید : 108
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

توسط معاونت آموزشی مرکز پزشکی شهدای تجریش برگزار می گردد

سمپوزیوم مجازی دارای امتیاز بازآموزی تحت عنوان (ایمنی بیمار در بیمارستان از نگاه پزشکی قانونی) توسط معاونت آموزشی مرکز پزشکی شهدای تجریش روز دوشنبه مورخ 29/6/1400 ساعت 8 الی 11صبح برگزار می گردد.

سمپوزیوم مجازی دارای امتیاز بازآموزی تحت عنوان (ایمنی بیمار در بیمارستان از نگاه پزشکی قانونی) توسط معاونت آموزشی مرکز پزشکی شهدای تجریش روز دوشنبه مورخ 29/6/1400 ساعت 8 الی 11صبح برگزار می گردد.

شرکت کنندگان بایستی نام و نام خانوادگی ، کد ملی و سمت خود را (زبان انگلیسی) وارد کرده و بصورت مهمان وارد شوند.

 لینک وبینار: http://lms1.sbmu.ac.ir/shohada

 لازم بذکر است جهت ورود به لینک فوق ، نصب برنامه Adobe Connect  روی دستگاه شرکت کنندگان الزامی است.

برنامه و پوستر سمپوزیوم

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 108213
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب