• تاریخ انتشار : 1391/12/21 - 12:43
  • بازدید : 1110
  • تعداد بازدید : 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
درخشش دانشجویان دانشگاه در چهارمین المپیاد علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور

درخشش دانشجویان دانشگاه در چهارمین المپیاد علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در چهارمین المپیاد علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور درخشیدند.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در چهارمین المپیاد علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور درخشیدند .

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در این المپیاد توانستند با کسب 11 رتبه در حیطه های مختلف دانشگاهی مقام سوم این المپیاد را از آن خود کنند.

رتبه اول مدیریت سلامت، رتبه دوم و سوم تفکر علمی در علوم پایه و رتبه چهارم حیطه استدلال بالینی از جمله رتبه های کسب شده توسط دانشجویان این دانشگاه بوده است ، همچنین در چهارمین المپیاد علمی دانشجویان پزشکی کشور در حیطه مدیریت سلامت مهدی اسحاق زاده رتبه اول ، سید علی منتظری رتبه دهم و محمد حسن میربلوک رتبه 13 را به خود اختصاص دادند.

در حیطه تفکر علمی در علوم پایه سورنا کیهانی رتبه  دوم، قاسم یزدان پناه رتبه سوم و سیدحسین آقایان گل کاشانی رتبه ششم را کسب کردند.

همچنین در حیط اخلاق پزشکی حسین قهوه چیان رتبه دهم و علیرضا اسماعیلی رتبه16 را کسب کردند.

در حیطه استدلال بالینی نیز سیدآرش مهدوی اناری رتبه چهارم ، عادله یارمحمدی رتبه 15 و غزاله امجد رتبه 17 را از آن خود کردند.

همچنین آرمین نوروزپور نیز از اعضای تیم دانشگاهی ، توانست در این المپیاد کسب رتبه نماید.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 1191
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب