• تاریخ انتشار : 1400/06/22 - 09:44
  • بازدید : 113
  • تعداد بازدید : 110
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

سمپوزیوم مجازی با عنوان ایمنی بیمار در بیمارستان از نگاه پزشکی قانونی برگزار می شود

معاونت آموزشی بیمارستان شهدای تجریش سمپوزیوم مجازی بازآموزی تحت عنوان (ایمنی بیمار در بیمارستان از نگاه پزشکی قانونی) را برگزار می کند.

معاونت آموزشی بیمارستان شهدای تجریش سمپوزیوم مجازی بازآموزی تحت عنوان "ایمنی بیمار در بیمارستان از نگاه پزشکی قانونی" را برگزار می کند.

این سمپوزیوم روز دوشنبه 29 شهریورماه ساعت 8 لغایت11صبح برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان بایستی نام و نام خانوادگی ، کد ملی و سمت خود را (زبان انگلیسی) وارد کرده و بصورت مهمان وارد لینک  http://lms1.sbmu.ac.ir/shohada  شوند.

 لازم بذکر است جهت ورود به لینک فوق ، نصب برنامه Adobe Connect  روی دستگاه شرکت کنندگان الزامی است.

برنامه سمپوزیوم

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 108004
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب