لیست اخبار صفحه :118
مهم مهم / مدیریت مصرف برق
روابط عمومی دانشکده پزشکی

مهم مهم / مدیریت مصرف برق

دانشکده پزشکی در اطلاعیه ای از همکاران محترم درخواست کرد در مصرف برق تا حد ممکن صرفه جویی کرده و برق مصرفی خود را مدیریت کنند.

آزمون پذیرش دستیاری دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) در دانشکده پزشکی برگزار شد
روابط عمومی دانشکده پزشکی

آزمون پذیرش دستیاری دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) در دانشکده پزشکی برگزار شد

آزمون پذیرش دستیاری دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 روز پنجشنبه 12 خردادماه راس ساعت 9 صبح در محل مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه: یکپارچه سازی سیستم مدیریت اطلاعات آموزشی در دستور کار قرار گرفت/ اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره آموزشی
روابط عمومی دانشکده پزشکی

معاون آموزشی دانشگاه: یکپارچه سازی سیستم مدیریت اطلاعات آموزشی در دستور کار قرار گرفت/ اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره آموزشی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه یکپارچه سازی سیستم مدیریت اطلاعات آموزشی با راه اندازی داشبورد آموزشی در سامانهHIM و تدوین شاخص‌ها در دستور کار قرار گرفته است، گفت: به کمک این سامانه آموزش و شاخص‌های عملکردی گروه‌های آموزشی دانشگاه در سطوح مختلف به صورت کمی رصد و پایش می شود.

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب