• تاریخ انتشار : 1400/06/03 - 09:49
  • بازدید : 224
  • تعداد بازدید : 207
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می کند

مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نظر دارد "دومین دوره آموزشی-مهارتی آموزش مجازی" را در چهار جلسه آنلاین ویژه اعضای محترم هیات علمی از تاریخ 31 مردادماه لغایت 10 شهریورماه سال جاری برگزار نماید.

مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نظر دارد "دومین دوره آموزشی-مهارتی آموزش مجازی" را در چهار جلسه آنلاین ویژه اعضای محترم هیات علمی از تاریخ 31 مردادماه لغایت 10 شهریورماه سال جاری برگزار نماید.

در این دوره تجربیات چند ساله اساتید و کارشناسان زبده این مرکز برای طراحی و اجرای کلاس های آموزشی به صورت آفلاین و آنلاین به مخاطبین ارائه خواهد شد و بیشتر از هر چیز به نکات کاربردی و بویژه مبتنی بر تجربه ارزشمند دوره پاندمی کووید در اموزش مجازی پرداخته خواهد شد.

لینک ثبت نام کارگاه  https://b2n.ir/x51149   می باشد.

 

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 107434
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب