روابط عمومی دانشکده پزشکی
مسئولان دانشکده پزشکی از روند واکسیناسیون دانشجویان و همکاران در دانشکده بازدید کردند
دکتر یگانه معاون پشتیبانی دانشکده پزشکی، دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده و دکتر عباس زاده مدیر دانشجویی دانشکده به همراه تنی چند از مسئولان واحدهای دانشکده روز دوشنبه اول شهریورماه از روند واکسیناسیون دانشجویان و همکاران در دانشکده پزشکی بازدید بعمل آوردند.
دکتر یگانه معاون پشتیبانی دانشکده پزشکی، دکتر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده و دکتر عباس زاده مدیر دانشجویی دانشکده به همراه تنی چند از مسئولان واحدهای دانشکده روز دوشنبه اول شهریورماه از روند واکسیناسیون دانشجویان و همکاران در دانشکده پزشکی بازدید بعمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، این بازدید با هدف هماهنگی بیشتر و نظارت از نزدیک بر چگونگی انجام واکسیناسیون در دانشکده و تاکید بر دقت و سرعت انجام واکسیناسیون صورت گرفت.
گفتنی است این واکسیناسیون برای جامعه هدف متشکل از دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی اعم از پزشکی، ارشد و دکترا و نیز اعضای هیات علمی و کارکنان در دانشکده با همکاری و هماهنگی مجموعه معاونت بهداشتی دانشگاه، شبکه بهداشت شمیرانات، امور اداری و حراست دانشکده انجام شد.
بدینوسیله از تمامی افرادی که به هر نحوی در این امر همکاری داشته اند تشکر و قدردانی می گردد.


نظر