• تاریخ انتشار : 1393/12/04 - 13:59
  • بازدید : 653
  • تعداد بازدید : 58
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

نشست صمیمانه معاونت پشتیبانی دانشکده پزشکی با مجموعه امور مالی

دکتر مهدی بشارت معاون پشتیبانی دانشکده پزشکی در نشستی با مجموعه مالی دانشکده روز یکشنبه سوم اسفندماه در سالن فارابی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر مهدی بشارت معاون پشتیبانی دانشکده پزشکی در نشستی با مجموعه مالی دانشکده روز یکشنبه سوم اسفندماه در سالن فارابی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست کارکنان امور مالی درخصوص مشکلات و موانع موجود در این حوزه سخنانی را مطرح نمودند و خواستار مساعدت هرچه بیشتر مسئولین امر برای رسیدن به مقاصد و پیشبرد اهداف سیستم در حوزه امور مالی دانشکده شدند. همچنین در ادامه دکتر بشارت ضمن اعلام رضایت از عملکرد مسئولین و کارشناسان این حوزه، اظهار امیدواری کرد امور مالی بتواند در سال های آتی همچون سال های پیش ، با ارائه گزارشات دقیق و سازنده و پشتیبانی و همدلی، مسئولین را در تصمیم گیری های آینده یاری رسان باشد.

در پایان معاون پشتیبانی دانشکده با اهدای لوح و هدیه ای از کارکنان این حوزه تشکر و قدردانی نمود.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 17780
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب