روابط عمومی دانشکده پزشکی
وبینار اعضاء هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی اعلام کرد؛ وبینار اعضاء هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشوردر تاریخ 3 اسفندماه سالجاری از ساعت 13:30 تا 15:30 به صورت مجازی و با حضور معاون محترم تحقيقات و فناوري ، معاون محترم آموزشی و رئیس محترم مرکز امور هیئت علمی وزارت متبوع برگزار می شود.
معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی اعلام کرد؛ وبینار اعضاء هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور در تاریخ 3 اسفندماه سالجاری از ساعت 13:30 تا 15:30 به صورت مجازی و با حضور معاون محترم تحقيقات و فناوري ، معاون محترم آموزشی و رئیس محترم مرکز امور هیئت علمی وزارت متبوع برگزار می شود.
آدرس شرکت در جلسه : https://vc.behdasht.gov.ir/research
نظر