• تاریخ انتشار : 1393/11/04 - 14:15
  • بازدید : 851
  • تعداد بازدید : 61
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

کمیته منتخب ارتقای اعضای هیئت علمی در دانشکده پزشکی مورخ 4/11/93

کمیته منتخب ارتقاء اعضای هیئت علمی با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر رادپی معاون امور هیئت علمی دانشکده و دبیر کمیته منتخب، دکتر جوادی، دکتر سهیلیان، دکتر جان احمدی، دکتر گودرزی و سایر کارشناسان، روز شنبه چهارم بهمن ماه در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

کمیته منتخب ارتقای اعضای هیئت علمی در دانشکده پزشکی مورخ 4/11/93

کمیته منتخب ارتقاء اعضای هیئت علمی با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر رادپی معاون امور هیئت علمی دانشکده و دبیر کمیته منتخب، دکتر جوادی، دکتر سهیلیان، دکتر جان احمدی، دکتر گودرزی و سایر کارشناسان، روز شنبه چهارم بهمن ماه در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

در این جلسه پرونده یک نفر از بیولوژی تولیدمثل ازگروه آناتومی برای ارتقاء به مرتبه استادی، یک نفر از گروه جراحی اعصاب برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری، یک نفر از گروه طب فیزیکی و توانبخشی برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری و یک نفر از مرکز تحقیقات پوست برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

 

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 16761
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب