• تاریخ انتشار : 1393/12/03 - 11:34
  • بازدید : 879
  • تعداد بازدید : 57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده:

کمیته منتخب ارتقای اعضای هیئت علمی در دانشکده پزشکی مورخ 93/12/2

کمیته منتخب ارتقاء اعضای هیئت علمی با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر رادپی معاون امور هیئت علمی دانشکده و دبیر کمیته منتخب، دکتر سهیلیان، دکتر جان احمدی، دکتر گودرزی و سایر کارشناسان، روز شنبه دوم اسفند ماه در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

کمیته منتخب ارتقاء اعضای هیئت علمی با حضور دکتر جرجانی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر رادپی معاون امور هیئت علمی دانشکده و دبیر کمیته منتخب، دکتر سهیلیان، دکتر جان احمدی، دکتر گودرزی و سایر کارشناسان، روز شنبه دوم اسفند ماه در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

در این جلسه پرونده دو نفر از گروه بیهوشی برای ارتقاء به مرتبه استادی و دانشیاری، یک نفر از گروه داخلی برای ارتقاء به مرتبه استادی، دو نفر از گروه جراحی مغز و اعصاب برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری، یک نفر از گروه پزشکی اجتماعی برای ارتقا به مرتبه استادی، یک نفر از گروه ژنتیک برای ارتقاء به مرتبه دانشیاری، یک نفر از گروه میکروبیولوژی برای ارتقا به مرتبه دانشیاری و یک نفر از گروه ارورولوژی برای ارتقاء به مرتبه استادی مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 17721
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب