• تاریخ انتشار : 1399/12/20 - 11:41
  • بازدید : 968
  • تعداد بازدید : 862
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

ارتقای رتبه علمی ٨ تن از اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی

رتبه علمی 8 تن از اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی در سیصد وپنجمین جلسه هیئت ممیزه دانشگاه ارتقا یافت.

رتبه علمی 8 تن از اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی در سیصد وپنجمین جلسه هیئت ممیزه دانشگاه ارتقا یافت.

در سیصد و پنجمین جلسه هیئت ممیزه دانشگاه که با حضور دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه و سایر اعضا برگزار شد، با ارتقا دکتر غلامحسین کاظمیان به استادی،  محمدعلی اخوت پور به دانشیاری، دکتر سیدمحمود مسیحاهاشمی به دانشیاری، دکتر زهره قلاوند به دانشیاری، دکترپروین کاشانی به دانشیاری، دکتر امیرصادقی به دانشیاری، دکتر الهام کشاورز به دانشیاری و آزاده رخشان به دانشیاری از دانشکده پزشکی موافقت شد.

 گزیده ای از سوابق علمی و اجرایی اساتید ارتقا یافته به شرح زیر است:

 

 دکتر سیدمحمود مسیحا هاشمی دارای مدرک کارشناسی علوم آزمایشگاهی ار دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و کارشناسی ارشد ایمونولوژی و دکترای تخصصی ایمونولوژی از دانشگاه تربیت مدرس است.

 وی در سال ۱۳۹۲ عضو هیئت علمی دانشگاه شد و در حال حاضر با رتبه علمی استادیار در حال ارایه خدمات است.

 از مهمترین سوابق علمی وی می توان به انتشار ۱۰۸ مقاله بین المللی در حوزه سلول درمانی و ایمونولوژی، تالیف و ترجمه یک کتاب و عضوهیئت تحریریه دو مجله بین المللی اشاره کرد.

 مدیرکل آزمایشگاه مرجع کنترل غذا و دارو، دبیر انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران، دبیر علمی چهاردهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و قائم مقام سردبیر مجله های پژوهشی در پزشکی از جمله سوابق اجرایی دکتر مسیحا هاشمی است.

 

 

 دکتر پروین کاشانی فارغ التحصیل پزشکی عمومی و تخصص طب اورژانس از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است.

 وی در سال ۱۳۸۹ عضو هیئت علمی دانشگاه شد و در حال حاضر با رتبه علمی استادیار در حال ارایه خدمت است.

 از مهمترین سوابق علمی وی می توان به عضو هیئت علمی گروه طب اورژانس در بیمارستان شهدای هفتم تیر و بیمارستان لقمان حکیم، عضو هیئت علمی گروه طب اورژانس و شاغل  در بیمارستان امام حسین(ع)، معاون آموزشی بخش اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) و استاد راهنمای بیش از ۱۰ پایان نامه اشاره کرد.

 راه اندازی تخصصی اورژانس و ریاست بخش اورژانس بیمارستان شهیدمفتح ورامین و عضو کمیته کشوری تریاژ به مدت دو سال در کارنامه اجرایی دکتر کاشانی به چشم می خورد.

 

 

دکتر زهره قلاوند فارغ التحصیل علوم آزمایشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز، کارشناسی ارشد میکروب شناسی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و p.hdباکتری شناسی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است.

 وی در سال ۱۳۹۲ با رتبه علمی استادیار در حال ارایه خدمات است.

 از مهمترین سوابق دکتر قلاوند می توان به راهنمای ده ها پایان نامه پزشکی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی، تالیف کتاب مروری بر بیماری زایی باکتریها، انجام ده ها طرح پژوهشی و ارایه حدود ۴۰ مقاله علمی، پژوهشی داخلی و خارجی اشاره کرد.

 

 

دکتر الهام کشاورز دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و تخصص رادیولوژی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است.

 وی در سال ۱۳۹۱ عضو هیئت علمی دانشگاه شد و در حال حاضر با رتبه علمی استادیار در حال ارایه خدمت است.

 از مهمترین سوابق علمی وی می توان به حدود ۳۳ مقاله چاپ شده، رتبه ششم بورد سال ۱۳۹۰، کسب رتبه ششم بورد در سال ۱۳۹۰، عضو بنیاد ملی نخبگان، دبیرعلمی و اجرایی فلوشیپ زنان گروه رادیولوژی اشاره کرد.

 رییس بخش رادیولوژی مهدیه و عضو هیئت مدیره انجمن رادیولوژی در کارنامه اجرایی وی به چشم می خورد.

 

 

دکترامیر صادقی دارای مدرک دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکترای تخصصی داخلی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکترای فوق تخصصی گوارش و کبد بالغین از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

 وی در سال ۱۳۹۳ عضو هیئت علمی دانشگاه شد و در حال حاضر با رتبه علمی استادیار در حال ارایه خدمت است.

 از مهمترین سوابق علمی وی می توان به هیئت علمی برتر دانشگاه در جشنواره آموزشی ۹۵، تدوین دو دوره مهارتی و حرفه ای  در کشور، چهار دوره پودمانی بیماری های گوارش، تالیف چهار درسنامه و یک کتاب آموزش بیمار، مسئول آموزشی سفیران و مراقبین سلامت، برگزاری دوره های آموزش جامعه گر پزشکان خانواده و کار در مطب در حوزه گوارش و کبد اشاره کرد.

 ریاست بخش گوارش و آندوسکوپی بیمارستان طالقانی، معاونت آموزشی پژوهشکده گوارش، مسئول گروه تحقیقاتی کولورکتال و مجری طرح غربالگری سرطان روده بزرگ و مسئول واحد  CSRمجمع خیرین سلامت در سوابق اجرایی دکتر صادقی به چشم می خورد.

 

 

 

 

دکتر آزاده رخشان دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، تخصص پاتولوژی و فلوشیپ درماتوپاتولوژی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است.

 وی در سال ۱۳۸۸ به عنوان ضریب Kعضو هیئت علمی دانشگاه شد و در حال حاضر با رتبه علمی استادیار در حال ارایه خدمت است.

 از مهمترین سوابق علمی وی می توان به رتبه ده کنکور سراسری مرحله اول، جزء یک درصد اول دانشگاه تهران در دوره پزشکی عمومی و رتبه اول بورد تخصصی سال ۸۸ در رشته آسیب شناسی اشاره کرد.

 مسئولیت برگزاری آزمون های گروه پاتولوژی، مسئول لاگ بوک گروه پاتولوژی، معاون آموزشی بخش پاتولوژی بیمارستان شهدای تجریش و مسئول برنامه ملی ثبت سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از جمله سوابق اجرایی دکتر رخشان است.

 

 

 دکتر غلامحسین کاظمیان دارای مدرک ارتوپد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

 وی از سال ۱۳۷۸ عضو هیئت علمی دانشگاه شد و در حال حاضر با رتبه علمی دانشیار در حال ارایه خدمت است.

 از مهمترین سوابق علمی وی می توان به آموزش دانشجویان و رزیدنت های ارتوپدی و انجام اعمال جراحی های متعدد اشاره کرد.

 رییس بیمارستان شهیدبقایی اهواز دردوران جنگ تحمیلی، رییس بیمارستان بقیه الله اعظم، مدیرکل صدور پروانه های وزارت بهداشت و رییس بخش ارتوپدی بیمارستان امام حسین(ع) از جمله مهمترین سوابق اجرایی دکتر کاظمیان است.

 

 

دکتر محمدعلی اخوت پوردارای مدرک پزشکی وتخصص ارتوپدی از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است.

 وی در سال ۱۳۸۹ عضو هیئت علمی دانشگاه شد و در حال حاضر با رتبه علمی استادیاردر حال ارایه خدمت است.

 طی دوره های آموزشی هماننده دوره جراحی آرتروسکوپی مچ دست و پا از پاریس، جراحی ترمیمی دست از بارسلون، جراحی آرتروسکوپی شانهاز ایتالیا و آلمان و فلوشیپ جراحی دست از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دبیر علمی اولین وبینار بین المللی ارتوپدی، چاپ بیش از ۴۰ مقاله داخلی و خارجی و معاون پژوهشی ارتوپدی دانشگاه از جمله سوابق علمی و اجرایی دکتر اخوت پور است.

  • گروه خبری : اخبار داخلی,اخبار دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 102756
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب