• تاریخ انتشار : 1402/06/01 - 07:42
  • بازدید : 148
  • تعداد بازدید : 144
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده پزشکی

دکتر نیک ضمیر رئیس دانشکده پزشکی در پیامی فرارسیدن روز پزشک را تبریک گفت

دکتر نیک ضمیر رئیس دانشکده پزشکی در پیامی فرارسیدن اول شهریورماه ، روز پزشک و زادروز حکیم عالیقدر بوعلی سینا را به جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است:

اول شهریورماه، زادروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعم از اساتید، پیشکسوتان، اعضای هیئت علمی ، پزشکان و دانشجویان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

روز پزشک فرصتی مغتنم است برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص، همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

پزشک ضامن سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران است که درد جسم را با روح بلند خود، در سایه لطف الهی التیام می بخشد و علاوه بر تندرستی و سلامت جسم، سلامت روح را نیز در برمیگیرد.

در روزهای سخت دست و پنجه نرم کردن با بیماری کرونا و تحمل درد دوری عزیزان، پزشکان، دانشجویان پزشکی و کادر درمان تمام توان خود را برای مبارزه به کار بستند و تعدادی از آنان عنوان پرافتخار شهید مدافع سلامت را از آن خود کردند. دوری و فراق آنها همواره برای ما دردناک و جایشان همیشه در میان ما خالی خواهد بود.

اینجانب ضمن تقدیر از زحمات همه پزشکان عزیز از خداوند متعال برای آنان آرزوی عزت، سربلندی و اجر دنیایی و اخروی دارم. امیدوارم در سایه تلاش ، همت والا و توانمندی علمی و مهارتهای آنان، همواره شاهد اقتدار علمی و موفقیت غرورانگیز میهن اسلامی مان در عرصه سلامت و حوزه پزشکی باشیم.

 

 دکتر عبدالرحیم نیک ضمیر

رئیس دانشکده پزشکی

  • گروه خبری : اخبار داخلی,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 130698
کلید واژه
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب